Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Tutaj jesteś: Sukces » Felietony

Felietony

Architektura dźwignią handlu

Marcin Szczelina 20-09-2012, ostatnia aktualizacja 20-09-2012 18:00
Perfumeria Frivole Prestige  w Sky Tower
źródło: materiały prasowe
Perfumeria Frivole Prestige w Sky Tower
Butik Fiu Fiu, ul. Koszykowa  w Warszawie.
źródło: materiały prasowe
Butik Fiu Fiu, ul. Koszykowa w Warszawie.
Butik Fiu Fiu, ul. Koszykowa w Warszawie.
źródło: materiały prasowe
Butik Fiu Fiu, ul. Koszykowa w Warszawie.

Starą maksymę „Reklama dźwignią handlu" można dziś strawestować – to architektura i wystrój wnętrz stały się elementami skutecznego sposobu pozyskiwania klientów. Coraz bardziej pomysłowe „opakowania" butików walczą o naszą uwagę.

Polski handel przechodzi na wyższy poziom. W przeciągu dwóch dekad dokonaliśmy olbrzymiego skoku. Od zakupów na początku lat 90. na targowiskach i bazarach, gdzie towar wykładano w „szczękach" czy na łóżkach polowych, poprzez markety, potem połączone z pasażami handlowymi, aż po ostatnie wielofunkcyjne galerie handlowe i luksusowe domy towarowe. Otwarty w zeszłym roku VitkAc w centrum Warszawy to dziś szczytowe osiągnięcie w dziedzinie sprzedaży – poprzez luksusową architekturę sygnowaną przez, niestety nieżyjącego już, architekta Stefana Kuryłowicza, aż po wybór najdroższych i najbardziej pożądanych marek. Wybudowanie tego domu towarowego pokazuje, jak bardzo staliśmy się wybredni. Dziś sam towar, nawet najlepszy, nie wystarczy, by zachęcić nas do zakupów. Ważny jest też entourage. To właśnie otoczenie, w którym robimy zakupy, staje się jednym z najważniejszych elementów.

Sukces
Dostęp do treści serwisu jest płatny. Prosimy wykupić dostęp.
Jeżeli masz konto, zaloguj się!
Formularz otrzymania bezpłatnego dostępu do SukcesMagazyn.pl dla prenumeratorów wydania papierowego
Prenumeratorom "Sukcesu" przysługuje prawo bezpłatnego dostępu. W tym celu proszę o uzupełnienie poniższej rejestracji.
-
6 miesięcy rok
Klikając opcję "Uzyskaj dostęp", przyjmujesz: Regulamin korzystania z serwisów Rzeczpospolitej
* Pole obowiązkowe
** Pole obowiązkowe tylko w przypadku gdy prenumeratorem jest firma/instytucja
*
Oświadczam, że wyżej podane dane są prawdziwe i jako prenumerator przysługuje mi prawo darmowego dostępu do serwisu Sukcesmagazyn.pl w trakcie trwania prenumeraty. Jednocześnie w przypadku uzyskania dostępu do serwsiu w sposób nieuprawniony tj. bez wykupienia aktualnej prenumeraty wydania papierowego "Sukces", zgadzam się na obciążenie mnie kosztem uzyskanego dostępu.
pole obowiązkowe
*
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51 (dalej: Presspublica) moich danych osobowych w celu prowadzenia marketingu towarów i usług Presspublica. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych będzie Presspublica, przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, a podanie danych osobowych jest dobrowolne.
pole obowiązkowe
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51 (dalej: Presspublica) moich danych osobowych w celu prowadzenia przez Presspublica marketingu towarów i usług osób trzecich. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych będzie Presspublica, przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, a podanie danych osobowych jest dobrowolne.
pole obowiązkowe
*
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na przesyłanie przez Presspublica sp. z o.o. informacji handlowych na podany wyżej adres poczty elektronicznej lub numer telefonu komórkowego.
Zaznaczaczając tę opcję prosimy również o zaznaczenie jednej z powyższych 
Dodatkowe informacje 22 46 30 066

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaloguj lub Połącz przez | Załóż konto

Wypowiadasz się teraz jako niezalogowany

Pozostało znaków: 2500

common