Tutaj jesteś: Sukces » Żyję

Żyję

Gorące kompakty

Marek Wieruszewski 22-09-2016, ostatnia aktualizacja 22-09-2016 16:00
Peugeot 308 GTi Twardy zawodnik. Dosłownie. Zawieszenie jest tak twarde, że niekoniecznie chce się tym samochodem jeździć na co dzień. Ale to najtańszy w tym porównaniu nieprzeciętnie szybki hatchback.
źródło: materiały prasowe
Peugeot 308 GTi Twardy zawodnik. Dosłownie. Zawieszenie jest tak twarde, że niekoniecznie chce się tym samochodem jeździć na co dzień. Ale to najtańszy w tym porównaniu nieprzeciętnie szybki hatchback.
Volkswagen Golf R Jeśli 300–konny rodzinny kompakt z napędem na wszystkie koła ma być wygodny i praktyczny, to ma na masce znaczek Volkswagena.  Można go mieć także w wersji kombi.
źródło: materiały prasowe
Volkswagen Golf R Jeśli 300–konny rodzinny kompakt z napędem na wszystkie koła ma być wygodny i praktyczny, to ma na masce znaczek Volkswagena. Można go mieć także w wersji kombi.
Honda Civic Type R Koniec z kręcącym się jak w motocyklu silnikiem. Zastąpiło go turbo, które daje kopa z dołu i syczy przy odpuszczaniu gazu. Poza tym, mimo wyglądu jak z mangi,  Civic Type R to oldskulowy hot hatch.
źródło: materiały prasowe
Honda Civic Type R Koniec z kręcącym się jak w motocyklu silnikiem. Zastąpiło go turbo, które daje kopa z dołu i syczy przy odpuszczaniu gazu. Poza tym, mimo wyglądu jak z mangi, Civic Type R to oldskulowy hot hatch.

Hot hatche, czyli usportowione wersje popularnych kompaktów, to tania i praktyczna alternatywa dla aut stricte sportowych. Warto przyjrzeć się rynkowej ofercie, bo w cenie dużego auta rodzinnego można zafundować sobie osiągi zarezerwowane niegdyś dla marek takich jak Ferrari, Lamborghini czy Porsche.

Na przełomie lat 70. i 80. ubiegłego wieku mali chłopcy wzdychali do przywiezionych zza zachodniej granicy plakatów Ferrari 308. Być może na plakacie była też skąpo odziana kobieta, ale miała znaczenie drugorzędne, bo liczył się czerwony, sportowy samochód. Centralnie umieszczony silnik V8 o pojemności 2,9 litra wypluwał mrożące krew w żyłach 255 KM.

Sukces
Dostęp do treści serwisu jest płatny. Prosimy wykupić dostęp.
Jeżeli masz konto, zaloguj się!
Formularz otrzymania bezpłatnego dostępu do SukcesMagazyn.pl dla prenumeratorów wydania papierowego
Prenumeratorom "Sukcesu" przysługuje prawo bezpłatnego dostępu. W tym celu proszę o uzupełnienie poniższej rejestracji.
-
6 miesięcy rok
Klikając opcję "Uzyskaj dostęp", przyjmujesz: Regulamin korzystania z serwisów Rzeczpospolitej
* Pole obowiązkowe
** Pole obowiązkowe tylko w przypadku gdy prenumeratorem jest firma/instytucja
*
Oświadczam, że wyżej podane dane są prawdziwe i jako prenumerator przysługuje mi prawo darmowego dostępu do serwisu Sukcesmagazyn.pl w trakcie trwania prenumeraty. Jednocześnie w przypadku uzyskania dostępu do serwsiu w sposób nieuprawniony tj. bez wykupienia aktualnej prenumeraty wydania papierowego "Sukces", zgadzam się na obciążenie mnie kosztem uzyskanego dostępu.
pole obowiązkowe
*
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51 (dalej: Presspublica) moich danych osobowych w celu prowadzenia marketingu towarów i usług Presspublica. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych będzie Presspublica, przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, a podanie danych osobowych jest dobrowolne.
pole obowiązkowe
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51 (dalej: Presspublica) moich danych osobowych w celu prowadzenia przez Presspublica marketingu towarów i usług osób trzecich. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych będzie Presspublica, przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, a podanie danych osobowych jest dobrowolne.
pole obowiązkowe
*
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na przesyłanie przez Presspublica sp. z o.o. informacji handlowych na podany wyżej adres poczty elektronicznej lub numer telefonu komórkowego.
Zaznaczaczając tę opcję prosimy również o zaznaczenie jednej z powyższych 
Dodatkowe informacje 22 46 30 066

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaloguj lub Połącz przez | Załóż konto

Wypowiadasz się teraz jako niezalogowany

Pozostało znaków: 2500

Najczęściej czytane

  • 24 h
  • 7 dni
  • 30 dni

Galerie

1 - 1 / 4
common