Tutaj jesteś: Sukces » Żyję

Żyję

Hybryda oszczędności i mocy

Marek Wieruszewski 23-06-2016, ostatnia aktualizacja 23-06-2016 16:00
źródło: materiały prasowe
Skandynawski design. W katalogu elementów wyposażenia dodatkowego jest m.in. dźwignia zmiany biegów z kryształowym zakończeniem, wykonanym przez szwedzką hutę szkła Orrefors. To ręczna robota.
źródło: materiały prasowe
Skandynawski design. W katalogu elementów wyposażenia dodatkowego jest m.in. dźwignia zmiany biegów z kryształowym zakończeniem, wykonanym przez szwedzką hutę szkła Orrefors. To ręczna robota.
Cyfrowy kokpit. W niektórych samochodach opcjonalnie można zamówić tzw. wirtualne zegary, czyli wyświetlacz w miejscu tradycyjnego prędkościomierza i obrotomierza. W XC90 w standardzie są dwa wyświetlacze: jeden zastępuje zegary, drugi jest multimedialnym centrum zarządzania.
źródło: materiały prasowe
Cyfrowy kokpit. W niektórych samochodach opcjonalnie można zamówić tzw. wirtualne zegary, czyli wyświetlacz w miejscu tradycyjnego prędkościomierza i obrotomierza. W XC90 w standardzie są dwa wyświetlacze: jeden zastępuje zegary, drugi jest multimedialnym centrum zarządzania.

Można do niego zapakować na wakacje całą rodzinę, przejechać się po leśnych drogach bez obaw o podwozie, na światłach zostawić innych kierowców z tyłu... 
A wszystko to, spalając 7–8 l paliwa na setkę. A, jeszcze jedno 
– w korku potrafi prowadzić się sam. Volvo XC90 T8.

Na drugą generację dużego SUV–a Szwedzi kazali czekać 12 lat. Co w nim mamy? Z przodu w oczy rzucają się reflektory z LED–owymi światłami do jazdy dziennej w kształcie leżącej na boku litery T. We wnętrzu trudno nie zauważyć dużego, przypominającego tablet wyświetlacza, który jest konfigurowalnym centrum zarządzania. Z tyłu jest mnóstwo miejsca na nogi i nad głową dla dwóch dorosłych pasażerów. W trzecim rzędzie nawet z fotelami w drugim odsuniętymi do połowy można siedzieć wygodnie. Do tego duży bagażnik.

Sukces
Dostęp do treści serwisu jest płatny. Prosimy wykupić dostęp.
Jeżeli masz konto, zaloguj się!
Formularz otrzymania bezpłatnego dostępu do SukcesMagazyn.pl dla prenumeratorów wydania papierowego
Prenumeratorom "Sukcesu" przysługuje prawo bezpłatnego dostępu. W tym celu proszę o uzupełnienie poniższej rejestracji.
-
6 miesięcy rok
Klikając opcję "Uzyskaj dostęp", przyjmujesz: Regulamin korzystania z serwisów Rzeczpospolitej
* Pole obowiązkowe
** Pole obowiązkowe tylko w przypadku gdy prenumeratorem jest firma/instytucja
*
Oświadczam, że wyżej podane dane są prawdziwe i jako prenumerator przysługuje mi prawo darmowego dostępu do serwisu Sukcesmagazyn.pl w trakcie trwania prenumeraty. Jednocześnie w przypadku uzyskania dostępu do serwsiu w sposób nieuprawniony tj. bez wykupienia aktualnej prenumeraty wydania papierowego "Sukces", zgadzam się na obciążenie mnie kosztem uzyskanego dostępu.
pole obowiązkowe
*
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51 (dalej: Presspublica) moich danych osobowych w celu prowadzenia marketingu towarów i usług Presspublica. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych będzie Presspublica, przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, a podanie danych osobowych jest dobrowolne.
pole obowiązkowe
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51 (dalej: Presspublica) moich danych osobowych w celu prowadzenia przez Presspublica marketingu towarów i usług osób trzecich. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych będzie Presspublica, przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, a podanie danych osobowych jest dobrowolne.
pole obowiązkowe
*
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na przesyłanie przez Presspublica sp. z o.o. informacji handlowych na podany wyżej adres poczty elektronicznej lub numer telefonu komórkowego.
Zaznaczaczając tę opcję prosimy również o zaznaczenie jednej z powyższych 
Dodatkowe informacje 22 46 30 066

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaloguj lub Połącz przez | Załóż konto

Wypowiadasz się teraz jako niezalogowany

Pozostało znaków: 2500

Najczęściej czytane

  • 24 h
  • 7 dni
  • 30 dni

Galerie

1 - 1 / 4
common