Tutaj jesteś: Sukces » Żyję

Żyję

Przerośnięty kot

Marek Wieruszewski 19-05-2016, ostatnia aktualizacja 19-05-2016 16:00
Jaguar jest wprawdzie nowym graczem 
w segmencie crossoverów, ale wielu 
klientów zastanawia się, na co brytyjska marka tyle czekała. Samochody typu SUV sprzedają się jak ciepłe bułeczki.
źródło: materiały prasowe
Jaguar jest wprawdzie nowym graczem 
w segmencie crossoverów, ale wielu 
klientów zastanawia się, na co brytyjska marka tyle czekała. Samochody typu SUV sprzedają się jak ciepłe bułeczki.
źródło: materiały prasowe
źródło: materiały prasowe

Dla ekologów są solą w oku, ale koncerny wiedzą swoje. Klienci chcą SUV–ów, nawet jeśli są bez sensu. 
Po Porsche i Maserati przyszedł czas 
na Jaguara i jego F–Pace.

Przez lata marka Jaguar kojarzona była z autami sportowymi oraz luksusowymi limuzynami. I z połączeniem cech obu rodzajów samochodów. Ale czasy się zmieniały, a wraz z nimi upodobania klientów, którzy zaczęli się domagać praktycznych rozwiązań. Jaguar próbował więc konkurować z niemieckimi markami premium, wprowadzając do gamy modelowej wersję kombi, najpierw w X–Typie, 
a następnie w XF–ie. Te się jednak nie przyjęły. Teraz przyszedł czas, by spróbować szczęścia z SUV–em. A właściwie z crossoverem.

Sukces
Dostęp do treści serwisu jest płatny. Prosimy wykupić dostęp.
Jeżeli masz konto, zaloguj się!
Formularz otrzymania bezpłatnego dostępu do SukcesMagazyn.pl dla prenumeratorów wydania papierowego
Prenumeratorom "Sukcesu" przysługuje prawo bezpłatnego dostępu. W tym celu proszę o uzupełnienie poniższej rejestracji.
-
6 miesięcy rok
Klikając opcję "Uzyskaj dostęp", przyjmujesz: Regulamin korzystania z serwisów Rzeczpospolitej
* Pole obowiązkowe
** Pole obowiązkowe tylko w przypadku gdy prenumeratorem jest firma/instytucja
*
Oświadczam, że wyżej podane dane są prawdziwe i jako prenumerator przysługuje mi prawo darmowego dostępu do serwisu Sukcesmagazyn.pl w trakcie trwania prenumeraty. Jednocześnie w przypadku uzyskania dostępu do serwsiu w sposób nieuprawniony tj. bez wykupienia aktualnej prenumeraty wydania papierowego "Sukces", zgadzam się na obciążenie mnie kosztem uzyskanego dostępu.
pole obowiązkowe
*
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51 (dalej: Presspublica) moich danych osobowych w celu prowadzenia marketingu towarów i usług Presspublica. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych będzie Presspublica, przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, a podanie danych osobowych jest dobrowolne.
pole obowiązkowe
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51 (dalej: Presspublica) moich danych osobowych w celu prowadzenia przez Presspublica marketingu towarów i usług osób trzecich. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych będzie Presspublica, przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, a podanie danych osobowych jest dobrowolne.
pole obowiązkowe
*
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na przesyłanie przez Presspublica sp. z o.o. informacji handlowych na podany wyżej adres poczty elektronicznej lub numer telefonu komórkowego.
Zaznaczaczając tę opcję prosimy również o zaznaczenie jednej z powyższych 
Dodatkowe informacje 22 46 30 066

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaloguj lub Połącz przez | Załóż konto

Wypowiadasz się teraz jako niezalogowany

Pozostało znaków: 2500

Najczęściej czytane

  • 24 h
  • 7 dni
  • 30 dni

Galerie

1 - 1 / 4
common