Tutaj jesteś: Sukces » Żyję

Żyję

Sezon na topless

Marek Wieruszewski 21-04-2016, ostatnia aktualizacja 21-04-2016 16:00
Mazda ma skrzywienie  na punkcie wagi auta. MX–5 czwartej generacji  w podstawowej wersji waży  tyle co roadster sprzed blisko  30 lat. Ale ma więcej mocy i bogatsze wyposażenie. 
źródło: materiały prasowe
Mazda ma skrzywienie na punkcie wagi auta. MX–5 czwartej generacji w podstawowej wersji waży tyle co roadster sprzed blisko 30 lat. Ale ma więcej mocy i bogatsze wyposażenie. 
Tekstylny dach MX–5 to jedna z najprostszych konstrukcji na rynku. Wystarczy odpiąć jedną klamrę nad lusterkiem, odrzucić dach za siebie i cieszyć się wiatrem i słońcem. Otwieranie  i zamykanie trwa parę sekund.
źródło: materiały prasowe
Tekstylny dach MX–5 to jedna z najprostszych konstrukcji na rynku. Wystarczy odpiąć jedną klamrę nad lusterkiem, odrzucić dach za siebie i cieszyć się wiatrem i słońcem. Otwieranie i zamykanie trwa parę sekund.
MX–5 to nie tylko lekka konstrukcja, ale też mały bagażnik  – 130 l. Mimo że mniejszy od tego  w poprzedniej generacji, jest bardziej ustawny. Chociaż torba z kijami do golfa już się nie zmieści.
źródło: materiały prasowe
MX–5 to nie tylko lekka konstrukcja, ale też mały bagażnik – 130 l. Mimo że mniejszy od tego w poprzedniej generacji, jest bardziej ustawny. Chociaż torba z kijami do golfa już się nie zmieści.

Długa maska, miejsce na dwie osoby, krótki tył, składany dach. Tę koncepcję ćwiczyło wielu producentów, 
ale tylko Mazda podbiła milion serc.

Gdyby ktoś mnie spytał, jakie samochody lubię najbardziej, odpowiedziałbym, że kabriolety. Nie dlatego, że są specjalnie szybkie, ale dlatego, że jazda nimi to przyjemność, bo jednocześnie obcuję z maszyną i z otaczającą mnie przyrodą. Za kierownicą MX–5 zapomina się o troskach codzienności. Z jednej strony to auto dla samolubnych, bo nie da się nim podwieźć grupy znajomych na imprezę. Z drugiej strony – kierowcy MX–5 częściej się uśmiechają i inni ten uśmiech odwzajemniają. Ten samochód na pierwszy rzut oka wydaje się irracjonalną zachcianką, ale po paru kilometrach okazuje się, że nie można było wybrać lepiej.

Sukces
Dostęp do treści serwisu jest płatny. Prosimy wykupić dostęp.
Jeżeli masz konto, zaloguj się!
Formularz otrzymania bezpłatnego dostępu do SukcesMagazyn.pl dla prenumeratorów wydania papierowego
Prenumeratorom "Sukcesu" przysługuje prawo bezpłatnego dostępu. W tym celu proszę o uzupełnienie poniższej rejestracji.
-
6 miesięcy rok
Klikając opcję "Uzyskaj dostęp", przyjmujesz: Regulamin korzystania z serwisów Rzeczpospolitej
* Pole obowiązkowe
** Pole obowiązkowe tylko w przypadku gdy prenumeratorem jest firma/instytucja
*
Oświadczam, że wyżej podane dane są prawdziwe i jako prenumerator przysługuje mi prawo darmowego dostępu do serwisu Sukcesmagazyn.pl w trakcie trwania prenumeraty. Jednocześnie w przypadku uzyskania dostępu do serwsiu w sposób nieuprawniony tj. bez wykupienia aktualnej prenumeraty wydania papierowego "Sukces", zgadzam się na obciążenie mnie kosztem uzyskanego dostępu.
pole obowiązkowe
*
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51 (dalej: Presspublica) moich danych osobowych w celu prowadzenia marketingu towarów i usług Presspublica. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych będzie Presspublica, przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, a podanie danych osobowych jest dobrowolne.
pole obowiązkowe
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51 (dalej: Presspublica) moich danych osobowych w celu prowadzenia przez Presspublica marketingu towarów i usług osób trzecich. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych będzie Presspublica, przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, a podanie danych osobowych jest dobrowolne.
pole obowiązkowe
*
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na przesyłanie przez Presspublica sp. z o.o. informacji handlowych na podany wyżej adres poczty elektronicznej lub numer telefonu komórkowego.
Zaznaczaczając tę opcję prosimy również o zaznaczenie jednej z powyższych 
Dodatkowe informacje 22 46 30 066

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaloguj lub Połącz przez | Załóż konto

Wypowiadasz się teraz jako niezalogowany

Pozostało znaków: 2500

Najczęściej czytane

  • 24 h
  • 7 dni
  • 30 dni

Galerie

1 - 1 / 4
common