Tutaj jesteś: Sukces » Myślę

Myślę

Laptop, komórka i stoper

Grzegorz Kubera 21-04-2016, ostatnia aktualizacja 21-04-2016 16:00
źródło: 123RF
źródło: 123RF

Jeśli są prowadzone poprawnie, mogą ułatwić pracę każdemu, przyczyniając się do większej efektywności. Niestety, częściej zapełniają tylko miejsce w kalendarzach i niepotrzebnie zajmują czas. Spotkania firmowe. Czy jest jeszcze dla nich nadzieja?

Najlepsze firmy nie mają z tym problemu. Przykładowo w Apple'u każde spotkanie ma swojego DIR–a (z ang.: Directly 
Responsible Individual), czyli osobę, która bezpośrednio odpowiada za jego przebieg. W agendach wysyłanych przed spotkaniem zawsze są też oznaczone osoby odpowiedzialne za poszczególne aspekty, przez co każdy uczestnik wie, czego się od niego oczekuje i na co ma się przygotować. Podobne zasady obowiązują w Google'u, 
a dodatkowo na spotkaniu w tej firmie nie może być więcej niż 10 osób. – Uczestnictwo w nich nie jest wyróżnieniem czy kwestią honoru – mówiła na jednej z konferencji Kristen Gil, wiceprezes ds. operacji biznesowych w Google. Tłumaczyła, że pracownicy, którzy nie biorą udziału w zebraniach i nie są na nie zapraszani, absolutnie nie powinni czuć się pokrzywdzeni. Firmie zależy po prostu na produktywności, dlatego nie chce organizować ludzkich spędów. Dodatkowo ruchy biznesowe w Google'u nie powinny być uzależnione od terminu spotkania, bo nie wszystkim pasuje pierwszy proponowany termin. Dlatego jeśli jakaś decyzja wymaga dyskusji, pracownicy Google'a powinni zorganizować spotkanie niezwłocznie, czyniąc je priorytetem.

Sukces
Dostęp do treści serwisu jest płatny. Prosimy wykupić dostęp.
Jeżeli masz konto, zaloguj się!
Formularz otrzymania bezpłatnego dostępu do SukcesMagazyn.pl dla prenumeratorów wydania papierowego
Prenumeratorom "Sukcesu" przysługuje prawo bezpłatnego dostępu. W tym celu proszę o uzupełnienie poniższej rejestracji.
-
6 miesięcy rok
Klikając opcję "Uzyskaj dostęp", przyjmujesz: Regulamin korzystania z serwisów Rzeczpospolitej
* Pole obowiązkowe
** Pole obowiązkowe tylko w przypadku gdy prenumeratorem jest firma/instytucja
*
Oświadczam, że wyżej podane dane są prawdziwe i jako prenumerator przysługuje mi prawo darmowego dostępu do serwisu Sukcesmagazyn.pl w trakcie trwania prenumeraty. Jednocześnie w przypadku uzyskania dostępu do serwsiu w sposób nieuprawniony tj. bez wykupienia aktualnej prenumeraty wydania papierowego "Sukces", zgadzam się na obciążenie mnie kosztem uzyskanego dostępu.
pole obowiązkowe
*
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51 (dalej: Presspublica) moich danych osobowych w celu prowadzenia marketingu towarów i usług Presspublica. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych będzie Presspublica, przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, a podanie danych osobowych jest dobrowolne.
pole obowiązkowe
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51 (dalej: Presspublica) moich danych osobowych w celu prowadzenia przez Presspublica marketingu towarów i usług osób trzecich. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych będzie Presspublica, przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, a podanie danych osobowych jest dobrowolne.
pole obowiązkowe
*
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na przesyłanie przez Presspublica sp. z o.o. informacji handlowych na podany wyżej adres poczty elektronicznej lub numer telefonu komórkowego.
Zaznaczaczając tę opcję prosimy również o zaznaczenie jednej z powyższych 
Dodatkowe informacje 22 46 30 066

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaloguj lub Połącz przez | Załóż konto

Wypowiadasz się teraz jako niezalogowany

Pozostało znaków: 2500

Najczęściej czytane

  • 24 h
  • 7 dni
  • 30 dni

Galerie

1 - 1 / 4
common