Tutaj jesteś: Sukces » Żyję

Żyję

Czas liczony karatami

Anna Tomiak 17-03-2016, ostatnia aktualizacja 17-03-2016 16:00
źródło: materiały prasowe
Nomos. O miejsce na tym rynku walczy ta młoda niemiecka marka. Znaki szczególne jej zegarków: niezły mechanizm, oszczędny, współczesny design, dobra cena.
źródło: materiały prasowe
Nomos. O miejsce na tym rynku walczy ta młoda niemiecka marka. Znaki szczególne jej zegarków: niezły mechanizm, oszczędny, współczesny design, dobra cena.
Patek Philippe. Ceny tych zegarków wciąż przerastają możliwości większości kieszeni. Chociaż w historii firmy jest polski akcent: założył ją Polak, który przybył do Szwajcarii po upadku powstania listopadowego.
źródło: materiały prasowe
Patek Philippe. Ceny tych zegarków wciąż przerastają możliwości większości kieszeni. Chociaż w historii firmy jest polski akcent: założył ją Polak, który przybył do Szwajcarii po upadku powstania listopadowego.

Z platyny, białego lub różowego złota, z szafirami, diamentami. Czas mierzony zegarkami wartymi majątek płynie inaczej. Szybkie spojrzenie na nadgarstek 
nie wystarczy, by docenić ich kunszt. 
Bo tu dzieła mistrzów jubilerstwa 
łączą się z osiągnięciami twórców 
technologii kosmicznych.

– W zasadzie już nie potrzebujemy zegarka jako instrumentu, który pokazuje czas 
– przyznaje Anna Jansen. Choć to właśnie ona przed laty wprowadziła do Polski Swatch 
Group, największy koncern zegarkowy na świecie. Dziś jest właścicielką salonu, oferującego kosztowne cacka Cartiera, Rolexa, Hublota i jeszcze paru innych ekskluzywnych marek. Rzeczywiście, godzinę można sprawdzić na ekranie tabletu czy laptopa, budzik nastawić w smartfonie. A jednak bez zegarka wciąż ani rusz. Mało tego, noszenie czasomierza znów stało się modne. Dlaczego? Zdaniem Jansen dziś zegarek ma inne zadanie niż przed blisko wiekiem, gdy w 1917 r. Louis Cartier, podobno zainspirowany francuskim czołgiem Renault FT, przedstawił pierwszy model Cartier Tank. To on spowodował, że nasi pradziadowie zamienili tradycyjne kieszonkowe zegarki na te ze skórzanym paskiem na rękę. Zegarek już nie pełni funkcji praktycznej, lecz przede wszystkim wizerunkową – noszony na nadgarstku bywa symbolem luksusu, wyraża nasz status, określa gust, a niekiedy dodaje pewności siebie.

Sukces
Dostęp do treści serwisu jest płatny. Prosimy wykupić dostęp.
Jeżeli masz konto, zaloguj się!
Formularz otrzymania bezpłatnego dostępu do SukcesMagazyn.pl dla prenumeratorów wydania papierowego
Prenumeratorom "Sukcesu" przysługuje prawo bezpłatnego dostępu. W tym celu proszę o uzupełnienie poniższej rejestracji.
-
6 miesięcy rok
Klikając opcję "Uzyskaj dostęp", przyjmujesz: Regulamin korzystania z serwisów Rzeczpospolitej
* Pole obowiązkowe
** Pole obowiązkowe tylko w przypadku gdy prenumeratorem jest firma/instytucja
*
Oświadczam, że wyżej podane dane są prawdziwe i jako prenumerator przysługuje mi prawo darmowego dostępu do serwisu Sukcesmagazyn.pl w trakcie trwania prenumeraty. Jednocześnie w przypadku uzyskania dostępu do serwsiu w sposób nieuprawniony tj. bez wykupienia aktualnej prenumeraty wydania papierowego "Sukces", zgadzam się na obciążenie mnie kosztem uzyskanego dostępu.
pole obowiązkowe
*
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51 (dalej: Presspublica) moich danych osobowych w celu prowadzenia marketingu towarów i usług Presspublica. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych będzie Presspublica, przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, a podanie danych osobowych jest dobrowolne.
pole obowiązkowe
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51 (dalej: Presspublica) moich danych osobowych w celu prowadzenia przez Presspublica marketingu towarów i usług osób trzecich. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych będzie Presspublica, przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, a podanie danych osobowych jest dobrowolne.
pole obowiązkowe
*
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na przesyłanie przez Presspublica sp. z o.o. informacji handlowych na podany wyżej adres poczty elektronicznej lub numer telefonu komórkowego.
Zaznaczaczając tę opcję prosimy również o zaznaczenie jednej z powyższych 
Dodatkowe informacje 22 46 30 066

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaloguj lub Połącz przez | Załóż konto

Wypowiadasz się teraz jako niezalogowany

Pozostało znaków: 2500

Najczęściej czytane

  • 24 h
  • 7 dni
  • 30 dni

Galerie

1 - 1 / 4
common