Tutaj jesteś: Sukces » Żyję

Żyję

Esencja smaku


Anna 
Tomiak 17-03-2016, ostatnia aktualizacja 17-03-2016 16:00
Mebel nieoczywisty. Daybed to fotel zbudowany z kilku elementów, których różne konfiguracje zmieniają jego funkcję. Jego autorem jest Tomek Rygalik. Fot. zdjęcia: Ernest Wińczyk & Bartosz Górka
źródło: materiały prasowe
Mebel nieoczywisty. Daybed to fotel zbudowany z kilku elementów, których różne konfiguracje zmieniają jego funkcję. Jego autorem jest Tomek Rygalik. Fot. zdjęcia: Ernest Wińczyk & Bartosz Górka
Czarny kwadrat 
na białym tle. Jedno z najsłynniejszych dzieł 
Kazimierza Malewicza. Autor przez blisko dwa lata zbierał się na odwagę, by pokazać je publicznie.
źródło: materiały prasowe
Czarny kwadrat 
na białym tle. Jedno z najsłynniejszych dzieł 
Kazimierza Malewicza. Autor przez blisko dwa lata zbierał się na odwagę, by pokazać je publicznie.
OgieŃ kontrolowany. Piekarniki Gaggenau. Masywna stal 
nierdzewna nadaje im zdecydowanego charakteru. Dopełnieniem wzornictwa są wysunięte do przodu drzwi bez uchwytów.
źródło: materiały prasowe
OgieŃ kontrolowany. Piekarniki Gaggenau. Masywna stal 
nierdzewna nadaje im zdecydowanego charakteru. Dopełnieniem wzornictwa są wysunięte do przodu drzwi bez uchwytów.

Mniej znaczy więcej, powiedział kiedyś słynny architekt Ludwig Mies van der Rohe. Ta prosta wypowiedź to najlepsza definicja minimalizmu. Stylu, który wciąż jest dla nas wzorem. Tylko dlaczego niedoścignionym?

Podobają ci się kolekcje szwedzkiej marki COS i oferta japońskiego sklepu Muji, reklamowana jako odtrutka dla zmęczonych wielkimi brandami. Być może kupujesz też proste sprzęty w Ikea. To jednak nie wystarczy, by nazwać cię minimalistą. Bo minimalizm to nie kolejny trend, lecz sposób myślenia. Umiejętność rezygnacji z nadmiaru, z tego, co zbędne. To wolność i świadomy wybór, dzięki któremu zanim kupisz, pomyślisz: po co kolejne krzesło i jeszcze jeden świecznik, jaki to ma sens?

Sukces
Dostęp do treści serwisu jest płatny. Prosimy wykupić dostęp.
Jeżeli masz konto, zaloguj się!
Formularz otrzymania bezpłatnego dostępu do SukcesMagazyn.pl dla prenumeratorów wydania papierowego
Prenumeratorom "Sukcesu" przysługuje prawo bezpłatnego dostępu. W tym celu proszę o uzupełnienie poniższej rejestracji.
-
6 miesięcy rok
Klikając opcję "Uzyskaj dostęp", przyjmujesz: Regulamin korzystania z serwisów Rzeczpospolitej
* Pole obowiązkowe
** Pole obowiązkowe tylko w przypadku gdy prenumeratorem jest firma/instytucja
*
Oświadczam, że wyżej podane dane są prawdziwe i jako prenumerator przysługuje mi prawo darmowego dostępu do serwisu Sukcesmagazyn.pl w trakcie trwania prenumeraty. Jednocześnie w przypadku uzyskania dostępu do serwsiu w sposób nieuprawniony tj. bez wykupienia aktualnej prenumeraty wydania papierowego "Sukces", zgadzam się na obciążenie mnie kosztem uzyskanego dostępu.
pole obowiązkowe
*
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51 (dalej: Presspublica) moich danych osobowych w celu prowadzenia marketingu towarów i usług Presspublica. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych będzie Presspublica, przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, a podanie danych osobowych jest dobrowolne.
pole obowiązkowe
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51 (dalej: Presspublica) moich danych osobowych w celu prowadzenia przez Presspublica marketingu towarów i usług osób trzecich. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych będzie Presspublica, przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, a podanie danych osobowych jest dobrowolne.
pole obowiązkowe
*
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na przesyłanie przez Presspublica sp. z o.o. informacji handlowych na podany wyżej adres poczty elektronicznej lub numer telefonu komórkowego.
Zaznaczaczając tę opcję prosimy również o zaznaczenie jednej z powyższych 
Dodatkowe informacje 22 46 30 066

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaloguj lub Połącz przez | Załóż konto

Wypowiadasz się teraz jako niezalogowany

Pozostało znaków: 2500

Najczęściej czytane

  • 24 h
  • 7 dni
  • 30 dni

Galerie

1 - 1 / 4
common