Tutaj jesteś: Sukces » Żyję

Żyję

Fotografia na szczycie

Edyta Borkowska 18-02-2016, ostatnia aktualizacja 18-02-2016 16:00
autor: Kacper Kowalski
źródło: Sukces
Dominika Woźniak. Miała lekcje ze znanym fotografem mody Rankinem i Miss Anielą. Dziś współpracuje z Gio Almą i Larą Jade. Inspiracji szuka 
u swoich idoli, w sztuce i muzyce. Fot. Dominika Woźniak
źródło: Sukces
Dominika Woźniak. Miała lekcje ze znanym fotografem mody Rankinem i Miss Anielą. Dziś współpracuje z Gio Almą i Larą Jade. Inspiracji szuka 
u swoich idoli, w sztuce i muzyce. Fot. Dominika Woźniak
Fot. Dominika Woźniak
źródło: Sukces
Fot. Dominika Woźniak

Tomasz Gudzowaty, Natalia LL, Tomasz Tomaszewski, Krzysztof Miller – ich fotografie docenił świat. Do tej mocnej listy dołączają obecnie kolejne nazwiska. Zdjęcia zrobione przez Polaków pokazywane są w prestiżowych magazynach i dziennikach, w galeriach oraz na festiwalach. Wraz z popularnością rosną również ich honoraria i ceny prac.

Fotografie Natalii LL przeżywają ostatnio swój renesans. Jej erotyczna „Sztuka konsumpcyjna" prezentowana była w Tate Modern w Londynie na poświęconej światowej historii 
pop–artu „The EY exhibition: The World Goes Pop". W grudniu prace Natalii LL pokazywane były na wystawie „Vivace" w wiedeńskiej Galerii Steinek. W stolicy Austrii można było zobaczyć również „Efekty uboczne" Kacpra Kowalskiego. Ten trzykrotny laureat World Press Photo miał równolegle indywidualne wystawy w Moskwie i w Nowym Jorku, a wcześnie w Salzburgu i we Frankfurcie. Z ekspozycją laureatów World Press Photo jego fotografie zjeździły w zeszłym roku cały świat. Wykonane z lotu ptaka, na paralotni, przypominają graficzne abstrakcje. Są portretem cywilizacji i zmian, jakie w środowisku wywołuje człowiek. 
– Cieszę, się, że robiąc zdjęcia polskiego krajobrazu, mogę opowiadać o problemach całego świata. Mają uniwersalne przesłanie. Mimo że właściwie latam wokół własnego komina, najczęściej nad Gdynią, gdzie mieszkam – żartuje fotograf. I docenia fakt, że może połączyć pasję do latania z fotograficzną, i na razie opiera się konkurencji dronów.

Sukces
Dostęp do treści serwisu jest płatny. Prosimy wykupić dostęp.
Jeżeli masz konto, zaloguj się!
Formularz otrzymania bezpłatnego dostępu do SukcesMagazyn.pl dla prenumeratorów wydania papierowego
Prenumeratorom "Sukcesu" przysługuje prawo bezpłatnego dostępu. W tym celu proszę o uzupełnienie poniższej rejestracji.
-
6 miesięcy rok
Klikając opcję "Uzyskaj dostęp", przyjmujesz: Regulamin korzystania z serwisów Rzeczpospolitej
* Pole obowiązkowe
** Pole obowiązkowe tylko w przypadku gdy prenumeratorem jest firma/instytucja
*
Oświadczam, że wyżej podane dane są prawdziwe i jako prenumerator przysługuje mi prawo darmowego dostępu do serwisu Sukcesmagazyn.pl w trakcie trwania prenumeraty. Jednocześnie w przypadku uzyskania dostępu do serwsiu w sposób nieuprawniony tj. bez wykupienia aktualnej prenumeraty wydania papierowego "Sukces", zgadzam się na obciążenie mnie kosztem uzyskanego dostępu.
pole obowiązkowe
*
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51 (dalej: Presspublica) moich danych osobowych w celu prowadzenia marketingu towarów i usług Presspublica. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych będzie Presspublica, przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, a podanie danych osobowych jest dobrowolne.
pole obowiązkowe
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51 (dalej: Presspublica) moich danych osobowych w celu prowadzenia przez Presspublica marketingu towarów i usług osób trzecich. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych będzie Presspublica, przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, a podanie danych osobowych jest dobrowolne.
pole obowiązkowe
*
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na przesyłanie przez Presspublica sp. z o.o. informacji handlowych na podany wyżej adres poczty elektronicznej lub numer telefonu komórkowego.
Zaznaczaczając tę opcję prosimy również o zaznaczenie jednej z powyższych 
Dodatkowe informacje 22 46 30 066

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaloguj lub Połącz przez | Załóż konto

Wypowiadasz się teraz jako niezalogowany

Pozostało znaków: 2500

Najczęściej czytane

  • 24 h
  • 7 dni
  • 30 dni

Galerie

1 - 1 / 4
common