Tutaj jesteś: Sukces » Działam

Działam

Sztuka przyciągania

Edyta Borkowska 21-01-2016, ostatnia aktualizacja 21-01-2016 16:00
źródło: 123RF
źródło: 123RF
Spójrzmy prawdzie w oczy Kampania „Let’s Face It” marki House. Dla młodych ludzi, którzy od poprawności bardziej cenią sobie spontaniczność i dobrą zabawę.
źródło: materiały prasowe
Spójrzmy prawdzie w oczy Kampania „Let’s Face It” marki House. Dla młodych ludzi, którzy od poprawności bardziej cenią sobie spontaniczność i dobrą zabawę.

Trzy sekundy. Tyle mają sprzedawcy, 
by zainteresować przechodnia tym, 
co prezentuje witryna ich sklepu. 
Warto, bo dobrze zaprojektowana potrafi zwiększyć obroty o 30 proc. 
Nie mówiąc o tym, że umieszczona 
za szybą prezentacja może zdecydować o być albo nie być marki, miejsca, a nawet... 
całej dzielnicy.

Sztuka oraz handel mają ze sobą wiele wspólnego. A przynajmniej dwa słowa – galeria i wystawa. Specjaliści od witryn podkreślają, jak ważne jest przenikanie się tego, co estetyczne, z tym, co komercyjne. Aranżacją tych przestrzeni zajmują się coraz częściej profesjonaliści znający się na tzw. visual merchandisingu. W ich pracy chodzi o to, by zwykły przedmiot zmienił się na wystawie w obiekt pożądania.

Sukces
Dostęp do treści serwisu jest płatny. Prosimy wykupić dostęp.
Jeżeli masz konto, zaloguj się!
Formularz otrzymania bezpłatnego dostępu do SukcesMagazyn.pl dla prenumeratorów wydania papierowego
Prenumeratorom "Sukcesu" przysługuje prawo bezpłatnego dostępu. W tym celu proszę o uzupełnienie poniższej rejestracji.
-
6 miesięcy rok
Klikając opcję "Uzyskaj dostęp", przyjmujesz: Regulamin korzystania z serwisów Rzeczpospolitej
* Pole obowiązkowe
** Pole obowiązkowe tylko w przypadku gdy prenumeratorem jest firma/instytucja
*
Oświadczam, że wyżej podane dane są prawdziwe i jako prenumerator przysługuje mi prawo darmowego dostępu do serwisu Sukcesmagazyn.pl w trakcie trwania prenumeraty. Jednocześnie w przypadku uzyskania dostępu do serwsiu w sposób nieuprawniony tj. bez wykupienia aktualnej prenumeraty wydania papierowego "Sukces", zgadzam się na obciążenie mnie kosztem uzyskanego dostępu.
pole obowiązkowe
*
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51 (dalej: Presspublica) moich danych osobowych w celu prowadzenia marketingu towarów i usług Presspublica. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych będzie Presspublica, przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, a podanie danych osobowych jest dobrowolne.
pole obowiązkowe
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51 (dalej: Presspublica) moich danych osobowych w celu prowadzenia przez Presspublica marketingu towarów i usług osób trzecich. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych będzie Presspublica, przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, a podanie danych osobowych jest dobrowolne.
pole obowiązkowe
*
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na przesyłanie przez Presspublica sp. z o.o. informacji handlowych na podany wyżej adres poczty elektronicznej lub numer telefonu komórkowego.
Zaznaczaczając tę opcję prosimy również o zaznaczenie jednej z powyższych 
Dodatkowe informacje 22 46 30 066

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaloguj lub Połącz przez | Załóż konto

Wypowiadasz się teraz jako niezalogowany

Pozostało znaków: 2500

Najczęściej czytane

  • 24 h
  • 7 dni
  • 30 dni

Galerie

1 - 1 / 4
common