Tutaj jesteś: Sukces » Pracodawcy

Pracodawcy

Gram solo

red. 19-12-2013, ostatnia aktualizacja 19-12-2013 18:00
źródło: 123RF
Monika Zaręba
źródło: 123RF
Monika Zaręba

Nie chcę się dzielić zdobywaną latami w pocie czoła wiedzą. Niech sobie inni sami opłacą kursy, pouczą się na swoich błędach. Jednym słowem – odrobią swoją pańszczyznę, zanim będą mogli poczuć się pewnie. A zresztą Jak mam się angażować na czyjąś rzecz, skoro i tak cierpię na chroniczny deficyt czasu.

Jeśli wierzyć statystykom, tak właśnie myśli duża część Polaków. Nie darzymy zaufaniem nie tylko polityków czy administracji publicznej, ale również własnego sąsiada. Według badań European Social Survey zaledwie 12 proc. Polaków podpisuje się pod stwierdzeniem, że większości ludzi można ufać. Zaufania nie postrzegamy raczej w kontekście pozytywnym, jako postawy otwartości, chyba że myślimy o rodzinie. Z kolei w badaniach Diagnozy Społecznej 2013 zaledwie 16 proc. z nas zgodziło się ze zdaniem, że ludzie najczęściej starają się być pomocni. Trudno się zatem dziwić, że na razie nie ma rewolucji w polskim trzecim sektorze stanowiącym ważny – obok zaufania – warunek rozwoju społeczeństwa obywatelskiego. Z badań World Value Survey dowiadujemy się, że do dobrowolnych organizacji należy niespełna 14 proc. Polaków. Każdy z tych wyników lokuje nas w ogonie państw europejskich. Ale gdybyśmy tylko spróbowali w jakiś sposób popracować nad zmianą tego stanu rzeczy, najprawdopodobniej okazałoby się nagle, że jesteśmy w stanie zaoszczędzić dużo czasu, pieniędzy i nerwów. Takie cuda może zdziałać kapitał społeczny.

Sukces
Dostęp do treści serwisu jest płatny. Prosimy wykupić dostęp.
Jeżeli masz konto, zaloguj się!
Formularz otrzymania bezpłatnego dostępu do SukcesMagazyn.pl dla prenumeratorów wydania papierowego
Prenumeratorom "Sukcesu" przysługuje prawo bezpłatnego dostępu. W tym celu proszę o uzupełnienie poniższej rejestracji.
-
6 miesięcy rok
Klikając opcję "Uzyskaj dostęp", przyjmujesz: Regulamin korzystania z serwisów Rzeczpospolitej
* Pole obowiązkowe
** Pole obowiązkowe tylko w przypadku gdy prenumeratorem jest firma/instytucja
*
Oświadczam, że wyżej podane dane są prawdziwe i jako prenumerator przysługuje mi prawo darmowego dostępu do serwisu Sukcesmagazyn.pl w trakcie trwania prenumeraty. Jednocześnie w przypadku uzyskania dostępu do serwsiu w sposób nieuprawniony tj. bez wykupienia aktualnej prenumeraty wydania papierowego "Sukces", zgadzam się na obciążenie mnie kosztem uzyskanego dostępu.
pole obowiązkowe
*
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51 (dalej: Presspublica) moich danych osobowych w celu prowadzenia marketingu towarów i usług Presspublica. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych będzie Presspublica, przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, a podanie danych osobowych jest dobrowolne.
pole obowiązkowe
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51 (dalej: Presspublica) moich danych osobowych w celu prowadzenia przez Presspublica marketingu towarów i usług osób trzecich. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych będzie Presspublica, przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, a podanie danych osobowych jest dobrowolne.
pole obowiązkowe
*
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na przesyłanie przez Presspublica sp. z o.o. informacji handlowych na podany wyżej adres poczty elektronicznej lub numer telefonu komórkowego.
Zaznaczaczając tę opcję prosimy również o zaznaczenie jednej z powyższych 
Dodatkowe informacje 22 46 30 066

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaloguj lub Połącz przez | Załóż konto

Wypowiadasz się teraz jako niezalogowany

Pozostało znaków: 2500

Najczęściej czytane

  • 24 h
  • 7 dni
  • 30 dni

Galerie

1 - 1 / 4
common